loading...
بیعت با تک سوار عشق
تک سوار عشق بازدید : 81 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (4)

یوسف قرضاوی در ادامه سخنرانی های ضد شیعی خود گفت: شیعیان کافرند و هرکس «یا حسین» بگوید باید کشته شود!

images/stories/akhbar/891013/qarzavi01.jpg

«یوسف قرضاوی» رئیس اتحادیه علمای مسلمین در اظهاراتی تفرقه افکنانه و ضد شیعی گفت: آنهایی که یاحسین می گویند و یا الله نمی گویند، مشرکند و باید کشته شوند!
قرضاوی با تکفیری خواندن شیعیان، افزود: این دعوت آشکار تنها به معنای جنگ با آنها نیست، بلکه آنها مهدور الدم هستند و باید هرکجا آنها را یافتید، بکشید.
قرضاوی درحالی این اظهارات را ایراد کرده است که چندی پیش نیز در سخنانی شیعیان را کافر دانست و بر جنگ با حزب الله و شیعیان دعوت کرده بود.
سخنان شیخ یوسف القرضاوی دستگاههای امنیتی مصر را به دستگیری و سرکوب شیعیان مصر ترغیب کرد.

تک سوار عشق بازدید : 53 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)

 

مشاهدات رزمندگان از آزادسازی القصیر ...
خون آشام ترین گروه سلفی در سوریه


پایگاه خبری “عرب تایمز” در گزارشی درباره آزادسازی القصیر می‌نویسد: در فرهنگ اسلامی، موضوع ظهور امام مهدی عج ارتباط زیادی با بسیاری از اتفاقات جهانی و به ویژه تحولات سوریه دارد و در بسیاری از نوشته ها نیز اشاره‌ها و علامت‌های زیادی در مورد علائم نزدیک شدن ظهور وجود دارد که یکی از این علامت‌ها ویرانی شام و شورش شخصی با صفت “سفیانی” است.


این گزارش در ادامه، به بررسی تحولات مربوط به آزادسازی “القصیر” به دست رزمندگان مقاومت اسلامی و ارتش سوریه پرداخته و می نویسد: دلایل زیادی از طریق روایات موثق در دهها کتاب وجود دارد که یکی از آنها موضوعی است که حجت الاسلام “علی کورانی” در کتاب خود که سالها قبل به چاپ رسیده، نوشته که فتنه سفیانی به صورت دقیق از شهر “درعا” آغاز می‌شود جایی که آشوب های سوریه از آنجا کلید خورد .

 
 
تک سوار عشق بازدید : 363 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (6)
 

جام بین الملل شبکه الجزیره (AlJazeera) به نقل از روزنامه انگلیسی "تایمز" (Times) خبر داد: «پس از آمریکا، انگلیس هم نیروهای ویژه ای را به اردن فرستاده است تا به همراه نیروهای گروه ضربت آمریکا، در فاصله 55 کیلومتری مرز اردن با سوریه مستقر شوند.»

بنا بر این گزارش، سخنگوی وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد: «اردن متحد جدی سیاست های لندن در خاورمیانه است و این روابط مستلزم استقرار نیروهای انگلیسی در این کشور است.»

تک سوار عشق بازدید : 109 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (3)

 

دمشق یا دمشق الشام یا به اختصار شام، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر سوریه است.  شهری که حضرت زینب س در آنجا وفات یافت و حرم مطهر ایشان در منطقه زینبیه دمشق واقع است.

خالدبن ولید در سال 14 قمری آن را تصرف کرد و دوره حاکمیت هزار ساله غربیان بر آن منطقه برافتاد. معاویه در سال 36 ق. آنجا را مقرّ خویش ساخت و تا سال 127 که مروان بن محمد، حران را پایتخت قرار داد دمشق پایتخت امویان بود.

درباره وجه تسمیه دمشق برخی گفته‌اند به اسم بانی آن نامیده شده است که «دماشق بن ارم بن سام بن نوح» می‌باشد و نیز گفته‌اند که آن را جیرون بن سعد بن عادبن ارم بن سام بن نوح بنا کرد و «ارم ذات العماد» نامید. و روایت کرده‌اند که دمشق محل خانه حضرت نوح بود و او چوب‌های کشتی خود را از کوه لبنان فراهم می‌آورد.

 

در مورد فتنه‌ها و علائم ظهور و آنچه در دمشق اتفاق می‌افتد، روایات بسیاری از شورش‌ها، جنگ‌ها و زلزله‌ها در شام و دمشق، خبر می‌دهد. امّا از آنجا که سفیانی از دمشق خروج می‌کند، نقش آنجا پررنگ‌تر می‌شود. در برخی از روایات سفیانی از «وادی یابس» (مرز بین سوریه و اردن) ظهور می‌کند و در برخی دیگر از دمشق می‌آید.

 

تک سوار عشق بازدید : 111 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

ابن فضال از حضرت رضا (ع) و ایشان از پدرانشان از رسول خدا (ص) روایت کرده که فرمود: اسلام در ابتدای ظهورش غریب بود، بعد از این هم به همان حال بر می‌گردد و غریب می‌شود، پس طوبی (خوشا به حال) به غربای اسلام  .



امام رضا (ع) :فتنه ای کور( خیلی مبهم و پیچده) در راه است و ناگزیر فرا می‌رسد که هر خودی و دوست نزدیکی را سرنگون می‌کند. این فتنه زمانی است که شیعیان، سومین امام از نسل فرزندانم را گم کنند.


فتنه: یعنی امتحان سختی که انسان را می‌فریبد و ممکن است هر کسی در مقابل آن به لغزش درآید. این امتحان آن چنان سخت است که دوستان و خواص را هم در معرض سقوط و انحراف قرار می‌دهد

تک سوار عشق بازدید : 129 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

مرقد مطهر حضرت سکینه دختر امام حسین ع در شام هدف حمله خمپاره ای قرار گرفت و چند نقطه از آن منفجر و تخریب گشت . گروه های سلفی ـ وهابی تا کنون تعداد زیادی از مراکز دینی در مصر ، تونس، لیبی و هم اکنون در سوریه را مورد حمله قرار داده اند و همچنان به هتک حرمت اماکن مقدس ادامه می دهند.

 

 

تک سوار عشق بازدید : 123 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (6)

تحولات چندماهه کشورهای خاورمیانه و ازجمله کشور سوریه، همه نگاه ها را به خود جلب کرده است، تجمع تمام نیروهای اهریمنی بر روی سوریه و به میدان آوردن تمام نیروها و امکانات سیاسی، فکری، بین المللی و ایجاد جنگ روانی عظیم و زمینه سازی برای مداخله نظامی، تحریک همسایگان سوریه، تجهیز گروه های مسلح و حمایت همه جانبه از آنها و براه انداختن جنگ رسانه ای با انواع دروغ و فریب و ... علیه سوریه نشان از آغاز مرحله ای جدید در تحولات شام و سوریه دارد که با توجه به تحقق بسیاری از نشانه های ظهور، می توان گفت مرحله جدید می تواند آخرین مرحله قبل از خروج سفیانی یا مرحله زمینه سازی برای خروج این عنصر مزدور در منطقه باشد که در تحولات عصر ظهور طی روایات بسیاری مورد اشاره قرار گرفته است

چرخش عجیب ترکیه بر ضد سوریه، افزایش مداخلات عربستان و قطر و دیگر کشورهای عربی در اوضاع سوریه و لبنان، مواضع و تحرکات قابل تامل اردن در قبال سوریه، هماهنگی کامل اروپا و آمریکا برای ایجاد ناامنی و به سقوط کشاندن حکومت سوریه و بالاگرفتن موج اعتراضات داخلی در این کشور نشان می دهد که تحولات بزرگ و غیرمنتظره ای در این منطقه حساس رخ خواهد داد که تاثیرات عمیقی بر وقایع پیش روی خاورمیانه دارد... آیا تحولات جاری همان تحولات مورد اشاره روایات در آستانه خروج سفیانی است ؟

تک سوار عشق بازدید : 108 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

شیخ "حسن بن فرحان المالکی" از علمای اهل سنت جهان عرب پس از هتک حرمت قبر صحابی جلیل القدر "حجر بن عدی" از سوی تروریست‌های سوریه،‌ با انتشار مطلبی به بررسی دقیق ریشه نبش قبر صحابه پرداخت.

 

وی در مطلب خود "معاویة بن أبی سفیان" را اولین کسی در تاریخ معرفی کرد که قبر صحابه را نبش کرده بود و در واقع این اقدام زشت و حرام را سنت‌گذاری کرده است.

 

شیخ المالکی می‌افزاید: در کتب حدیث این ادعای بنده ثابت شده است. برای نمونه در کتاب "الجهاد لابن المبارک" جلد 1 / صفحه 84 آمده که معاویه اولین فردی بوده که در تاریخ اسلام نبش قبر کرده است.

 

این چهره سرشناس اهل سنت در ادامه افزود:‌ در کتاب "شرح الصدور" نوشته سیوطی در جلد 1 / صفحه 309 نیز روایت دیگر مشابهی آمده و در کتاب "عیون الأخبار" تألیف "ابن قتیبه" در جلد 1/ صفحه 255 نیز روایتی در این باره نقل شده است.

 

نبش قبر حضرت حمزه ع به دستور معاویه از جمله آن است.

 

محمد بن سعد در الطبقات الکبری می‌نویسد:

أَخْبَرَنَا شِهَابُ بْنُ عَبَّادٍ الْعَبْدِیُّ، قَالَ: أَخْبَرَنَا عَبْدُ الْجَبَّارِ بْنُ وَرْدٍ، عَنِ الزُّبَیْرِ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: " لَمَّا أَرَادَ مُعَاوِیَةُ أَنْ یُجْرِیَ عَیْنَهُ الَّتِی بِأُحُدٍ کَتَبُوا إِلَیْهِ: إِنَّا لا نَسْتَطِیعُ أَنْ نُجْرِیَهَا إِلا عَلَی قُبُورِ الشُّهَدَاءِ "، قَالَ: " فَکَتَبَ: انْبُشُوهُمْ "، قَالَ: " فَرَأَیْتُهُمْ یُحْمَلُونَ عَلَی أَعْنَاقِ الرِّجَالِ کَأَنَّهُمْ قَوْمٌ نِیَامٌ، وَأَصَابَتِ الْمِسْحَاةُ طَرَفَ رِجْلِ حَمْزَةَ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ فَانْبَعَثَتْ دَمًا" (الطبقات الکبری ، ج 3، ص 10)

 

جابر بن عبد الله گوید: هنگامی که معاویه قصد کرد تا نهر خود را که در احد قرار داشت، جاری کند، عاملانش به او نامه نوشتند: این کار ممکن نیست؛ مگر این که آن را از روی قبور شهدا جاری کنیم. معاویه در جواب نوشت: قبور را نبش کنید (بشکافید). راوی گوید: دیدم مردم از سر و کول همدیگر بالا می‌رفتند (تا برای نبش قبر سبقت بگیرند) انگار که مردم در خواب بودند. در هنگام نبش قبر، کلنگی به پای حضرت حمزه سلام الله علیه اصابت کرد و خون از آن جاری شد.

تک سوار عشق بازدید : 133 جمعه 20 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

در پی هتک حرمت مرقد مطهر حجر بن عدی (ره) در سوریه و انتشار خبر نبش مرقد شریف ایشان، تصاویری در اینترنت منتشر شد که مدعی انتساب آن تصاویر به پیکر مطهر این صحابی بزرگ بود.

بررسی ها نشان داد که این تصویر باید متعلق به یک شهروند سوری به نام محروس الشربجی باشد که در درگیری های اخیر در شهر حزه سوریه کشته شده است . معلوم نیست با چه هدفی به صحابی بزرگوار  حجر بن عدی (ره) نسبت داده شده است.

در این ویدئو که روز 12 اردیبهشت بر روی یوتیوب منتشر شده است پیکر فردی را نشان می دهد که گوینده او را محروس الشربجی یکی از قربانیان درگیری های سوریه معرفی می کند.

شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است این تصویر را منتشر نموده و ادعا کرد که این تصویر متعلق به پیکر مبارک "حجر بن عدی” ، از صحابه رسول خدا ص و امیرالمومنین ع می باشد.

 

انتشار تصاویر منسوب به "حجر بن عدی (ره)" در پی آن صورت گرفت که گفته شده بود وهابی هایی که مرقد را نبش کرده اند پیکر "حجر بن عدی (ره)" را سالم بیرون آورده و به مکان دیگری انتقال داده اند.

در هر صورت هر آن چه گذشته ، عملی که پیشتر در هتک و تخریب قبور  اهل بیت علیهم السلام و بزرگان صدر اسلام در بقیع به اوج خود رسیده است و بار دیگر با هتک مرقد شخصیت بزرگ صدر اسلام خشم مسلمانان را نسبت به این انحراف بزرگ برانگیخته است.

لینک دانلود

تک سوار عشق بازدید : 155 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (8)

 

آیا خبر دارید از دل خونین مهدی عج ؟
آیا لحظه ای با خود خلوت کرده اید برای مهدی عج ؟
چه سنگدل شده زمانه ما ...
چه آتشی می زند بر قلب شکسته عشق ...
أینَ المَهدی ... أین بَقیَّة الله ... کجاست تنها یادگار عدالت و مردانگی ؟ کجاست تنها امید ؟
بخدا که روزگار بی او ، لحظه های هولناکی را برای فرزندان آدم رقم خواهد زد و باید که چنین باشد به جرم آنهمه خیانت و بی وفایی به دودمان علی ع . به جرم خون هایی که هنوز در بستر زمان جاری است . به جرم فریادهایی که در حنجره تاریخ دفن شد و بغض هایی که در چاه شکست ...
قرنها گذشت و فرصتها ، ابزاری شد برای سیطره ابلیس بر روح و جان انسانها . آرام آرام حق غصب شده فراموش شد و احقاق حقوق مظلومان به خاطره ها پیوست . مردمان بردگان دنیا شدند و غیرت و حمیت را به تیغ هوسها سپردند و دین را بازیچه ادعاهای واهی خویش نمودند .
اما ...
اما ... اینک این ما هستیم . نسلی بر آمده از دل روزگاران . ما نسلی تازه می سازیم از غیرت و مردانگی . نسلی از خون و جنون . نسلی از بغض های کهنه تاریخ ...
آری ما ثابت می کنیم که از تبار کربلا و از نسل آزادگانیم ...
عهد می بندیم با عشق و شور و شعورمان ، شعوری به اندازه تمام فرصتهای از کف رفته که ماییم مرد میدان رزم ، ماییم همانانی که رسول الله ص چشم به راهشان بود در گذر زمان ، ماییم قوم سلمان و میراثدار همه مردان مرد ...
ماییم سربازان اسلام و جان بر کفان ولایت ... ماییم منتظران مهدی عج ، منجی موعود تاریخ ...
با همه داشته هامان و همه ظرفیتمان بیعت می کنیم با امام منتظَر مهدی عج خلیفه و حجت خدا در زمین ، بیعت می کنیم بر احقاق حقوق مظلومان عالم ، بیعت می کنیم بر احقاق حق غصب شده علی ع و اولاد علی ع آنان که در زمین به استضعاف کشیده شدند و ثابت می کنیم که ماییم عمل کننده به وعده قرآن : هُوَ الَّذی أرسَلَ رَسولَهُ بِالهُدی وَ دینِ الحَق لِیُظهِرَهُ عَلَی الدّینِ کُلِّهِ وَ لَو کَرِهَ کافِرون ...
بیعت می کنیم با مرادمان مهدی عج در انتقام تمام خونهای بنا حق ریخته و فریادمان از قلب روزگار سر بر خواهد آورد که یا لَثاراتَ الحُسَین ...
این بیعتی است ابدی با خاندان عشق . ما از نسل فاطمه ایم و غیرت کربلا در رگهای ماست ...
و اینک چشم انتظار یک اشاره ایم از سوی قاعد خویش ، تا غرش لبیکمان لرزه بیاندازد بر تن روسیاهان روبَه صفت ...

 

 

یَابنَ الزَّهرا ، از تو به یک اشارت ، از ما به سر دویدن ...

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
امام عصر عج : به مردم بگویید ظهور خیلی نزدیک است ، توبه کنند ، منتظر باشند و تبلیغ کنند .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 107
  • بازدید کلی : 10,679
  • کدهای اختصاصی